Witamy na stronie AKTUALNOŚCI firmy Pirson Service
01.04.2017 Brak możliwości zgłoszenia EATON faksem
Od dnia 01.04.2017 nie ma już możliwości przesłania zgłoszenia naprawy gwarancyjnej zasilaczy EATON za pomocą faksu. Prosimy korztystać wyłącznie z formularzy internetowych lub zgłoszenia mailowego.
05.2011 Podpisaliśmy umowę z Krajowym Rejestrem Długów
Podpisana umowa w zakresie winykacji należności. Od maja 2011 nieuczciwych kontrahentów wpisujemy na czarne listy KRS.
01.2011. Zakończenie współpracy z EXTRADE Systems
Niestety z powodu niewypłacalności firmy EXTRADE Systems zawieszamy przyjmowanie urządzeń z ich zlecenia do odwołania.
02.02.2008 Podpisaliśmy umowę z EXTRADE Systems
Podpisując umowę z Extrade Systems staliśmy się Ogólnopolskim Centrum Serwisowym będącym w stanie naprawić praktycznie każde urządzenie Maxdata i Belinea korzystając z oryginalnych części oraz wsparcia wyłącznego niemieckiego serwisu urządzeń MAXDATA/Belinea.
26.12.2008 Wdrożyliśmy system zarządzania jakością ISO 9001
Dzięki pomocy wrocławskiej firmy Unitech Management Systems z powodzenie zakończyliśmy wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001.
10.10.2008r. Upadłość firmy MAXDATA a naprawy gwarancyjne
Szanowni Państwo, w odpowiedzi na liczne zapytania zadawane zarówno drogą elektroniczną jak i telefonicznie tą drogą chcielibyśmy odpowiedzieć na Państwa najczęstsze pytania:
- MAXDATA Niemcy dnia 26.06.2008r,. złożyła w sądzie w Niemczech wniosek o postepowanie upadłościowe - od tego czasu nie otrzymujemy żadnych komponentów do naprawy urządzeń w ramach gwarancji. Dodatkowo firma DPD na skutek braku wpływu wierzytelności za usługi transportowe od firmy MAXDATA nie przyjmuje zleceń na odbiory i dostawy urządzeń w ramach serisu door-to-door.
Między innymi z powyższych powodów od początku września nie przyjmujemy urządzeń do naprawy w ramach gwarancji.
- nie wiemy kiedy firma MAXDATA (lub inna firma przejmując serwis gwarancyjny firmy MAXDATA) zacznie przysyłać komponenty do napraw gwarancyjnych,
- jeśli macie Państwo u nas w naprawie gwarancyjnej monitor, notebook lub komputer PC to w każdej chwili możecie zlecić jego powrotne odesłanie (na własny koszt),
- możliwe są naprawy odpłatne po konsultacji telefonicznej - jeśli urządzenie jesteśmy w stanie naprawić - podamy koszty tej usługi,
- nic nam nie wiadomo oficjalnie o przejęciu firmy MAXDATA przez inną firmę, inwestora strategicznego czy rozwiązaniu jej problemów finansowych,
- przypominamy, że jeden z punktów karty gwarancyjnej mówi o 14-dniowym terminie naprawy ALE dalej ... mówi że firma MAXDATA zastrzega sobie prawo do wydłużenia tego terminu z przyczyn uzasadnionych.
- nie mamy kontaktu na dzień dzisiejszy z pracownikami serwisu MAXDATA Polska .
Informujemy jednocześnie że firma PIRSON SERVICE w stosunku do urządzeń firmy MAXDATA nie jest ani ich gwarantem ani sprzedawcą. Wykonujemy usługi naprawy urządzeń z powierzonych części na podstawie umowy pomiędzy naszą firmą a firmą MAXDATA Polska.
O wszelkich zmianach poinformujemy Państwa na naszych stronach internetowych
26.06.2008r. Autoryzacja MAXDATA na naprawy notebooków
Z przyjemnością informujemy że otrzymaliśmy autoryzację firmy MAXDATA w zakresie napraw gwarancyjnych notebooków BELINEA oraz MAXDATA
Zapraszamy do współpracy firmy i osoby prywatne
Gwarantujemy szybkie i profesjonalne podejście do napraw !!!
11-12.06.2008r. Notebook training w siedzibie MAXDATA w Marl.
Miejsce szkolenia - SLP Solutions, Elbestrasse 16, MARL
Pracownicy naszej firmy odbyli dwudniowy trening (uczestnictwo w naprawach w Centrum Serwisowym MAXDATA - SLP Solutions) z zakresu napraw notebooków poprzedzający autoryzację firmy.
16.04.2008r. Wdrażamy system ISO9001:2000
Informujemy, że firma Pirson Service rozpoczęła wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO9001:2000. Planowane zakończene wdrożenia - wrzesień 2008. Firma wdrażająca system: UNITECH MANAGEMENT SYSTEMS.